
PRŮBĚH ZAKÁZKY
- Pro zadání poptávky prosíme využijte náš poptávkový formulář. Tímto způsobem od Vás obdržíme dostatek potřebných informací.
- Do 3 dnů se Vám ozveme a domluvíme se na dalším postupu, například na zaměření prostoru či schůzce v showroomu.
- Standardně do týdne Vám zdarma zašleme startovní návrh a cenovou nabídku.
- Po obdržení startovního návrhu, cenové nabídky a konzultaci s námi už víte, zda jsme to právě my, s kým chcete dále spolupracovat.
- Pokud ano, jsme moc rádi a těšíme se na další spolupráci.
- Jsme výrobní a montážní firma, proto pokročilé návrhy tvoříme pouze pro naše zákazníky. V tuto chvíli Vám tedy vystavíme fakturu na odečitatelnou zálohu 5000 Kč. Po uhrazení této částky můžeme vytvořit několik dalších verzí návrhu, případně návrh instalací, a to ještě před uzavřením smlouvy o dílo. Společnými silami posouváme návrh k dokonalosti ; ) Vybíráme materiály a řešíme detaily. V případě uzavření smlouvy o dílo bude uhrazená částka odečtena z celkové ceny zakázky. V opačném případě si uhrazenou částku necháváme jako kompenzaci času a předaných výstupů.
- Rozhodli jste se pro nás, super! Připravujeme smlouvu a podepisujeme ji. Moc Vám děkujeme za důvěru, budeme se snažit ji nezklamat.
- Fakturujeme formou 70 % při podpisu smlouvy, 20 % při závozu vyrobeného nábytku připraveného k montáži a 10 % po dokončení díla.
- Součástí smlouvy je i návrh instalací, podle kterého připravíte (necháte připravit) prostor či instalace tak, aby vše vyhovovalo objednané sestavě zboží. Budete-li potřebovat, po dohodě Vám řemeslníky zprostředkujeme.
- Termín dodání je standardně 2 měsíce od podpisu smlouvy (příplatkové pracovní desky a lakovaná dvířka = prodloužení termínu dodání o 1 měsíc). Samotná montáž nábytku trvá většinou 2 až 4 dny - dle rozsahu prací (u příplatkových pracovních desek teprve přichází na řadu jejich zaměření, termín dodání desek se řídí standardy konkrétního dodavatele). Předání díla a rámcové uživatelské zaškolení probíhá standardně hned po dokončení montáže.
ETICKÝ KODEX
Ctíme zásady FAIR PLAY vůči zákazníkům, našim pracovníkům, obchodním partnerům i celé společnosti.
Zakládáme si na slušnosti, poctivosti a kvalitně odvedené práci. Jsme flexibilní a zákazníkovi vycházíme maximálně vstříc.
Kdykoliv může nastat neočekávaný problém. I v těchto případech komunikujeme, zvedáme telefony nebo voláme zpět, snažíme se situaci co nejrychleji napravit.
Naše ceny jsou konkurenceschopné, vždy smluvně podchycené a konečné. Zároveň jsou samozřejmě nastaveny tak, abychom všechny pracovníky podílející se na zakázce mohli odpovídajícím způsobem odměnit za jejich dobře odvedenou práci. Státu odvádíme daně a poplatky dle zákonů.
Našim cílem je spokojený zákazník, spokojený pracovník a fungující, spolehlivá firma.